
Formularz kontaktowy
Jak to dziala?
3 proste kroki do bezproblemowej naprawy Twojego iPhone’a
Odpowiedz na pytania
Odpowiedz na pytania i otrzymaj natychmiastową wycenę oraz czas naprawy
Wypełnij formularz
Jeśli cena i czas naprawy Cię zadowalają, wypełnij formularz, mailowo otrzymasz od nas darmową etykietę InPost do nadania paczki w paczkomacie. Możesz również umówić wizytę osobistą w iCentrum ul. Oławska 3, Wrocław.
Ekspresowa naprawa
Sprawdzimy Twojego iPhone’a, zdiagnozujemy dokładnie usterkę, skontaktujemy się z Tobą w celu potwierdzenia wyceny oraz akceptacji naprawy i od razu przystąpimy do działania.
Często zadawane pytania:
Jak mogę naprawić iPhone’a w iCentrum?
To proste! Wybierz swój model, usterkę (można dodać więcej niż jedną usterkę), zobacz na ile wyceniliśmy Twoją naprawę. Jeśli oferta Ci odpowiada, uzupełnij dane, wybierz Paczkomat, z którego nadasz paczkę z telefonem i czekaj na darmową etykietę inPost, którą wyślemy mailowo. Następnie wydrukuj ją, naklej na paczkę, zeskanuj w paczkomacie, włóż do skrytki i gotowe. Pamiętaj, że możesz również umówić się na wizytę osobistą w iCentrum ul. Oławska 5 we Wrocławiu, pracujemy od poniedziałku do piątku 10-18 oraz w soboty 10-14.
Jak to działa?
Po tym jak Twój iPhone dotrze do iCentrum, sprawdzimy jego stan, zweryfikujemy czy zgłoszona usterka jest prawidłowa (czy naprawy nie wymaga inny podzespół), skontaktujemy się z Tobą w celu potwierdzenia i przystąpimy do naprawy. Po wykonanej naprawie (zgodnie z ceną i czasem naprawy wyświetlonym w formularzu) skontaktujemy się w celu ustalenia metody płatności (przelew lub zapłata przy odbiorze naprawionego telefonu) oraz kodu Paczkomatu inPost, na który mamy odesłać naprawionego iPhone’a.
Jak mogę zapłącić za naprawę?
Przelewem, za pobraniem (przy odbiorze paczki), kartą lub gotówką (przy wizycie osobistej w iCentrum).
Czy dostanę fakturę VAT oraz gwarancję?
Oczywiście, na każdą naprawę wystawiamy dokument w postaci faktury VAT 23% oraz na jej podstawie udzielamy 12 miesięcznej gwarancji.
Czy używacie oryginalnych części?
Używamy zarówno oryginalnych części (na przykład ekrany: z demontażu lub po regeneracji czyli wymianie szyby na nową, części z demontażu oryginalnych iPhone’ów: flexy, obudowy, głośniki) oraz zamiennych najwyższej jakości (na przykład baterie: współpracujemy z największymi Polskimi hurtowaniami części GSM, wszystkie montowane przez nas części są legalnego pochodzenia, z certyfikatami pozwalającymi użytkować je bezpiecznie i zgodnie z wymogami UE).
Jak przygotować iPhone’a do naprawy?
Jeśli możesz - wykonaj kopię zapasową danych i wyzeruj telefon. Jeśli nie, nie ma problemu, przy 99% napraw dane nie zostaną utracone, a jeśli będzie istniało takie ryzyko, powiadomimy Cię o tym przed naprawą. Pamiętaj aby nie wysyłać do nas dodatków ze swoim iPhone typu etui ochronne.
Co jeśli po weryfikacji w iCentrum okaże się, że usterka telefonu jest inna niż zaznaczona w formularzu?
Nic się nie martw! Przed każdą naprawą wykonujemy diagnozę, jeśli okaże się że usterka jest inna niż zaznaczona w formularzu lub do naprawy jest więcej podzespołów, skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy cenę oraz czas naprawy do akceptacji Pamiętaj, że nie musisz się na nią zgodzić, wysyłka zwrotna do Paczkomatu inPost jest darmowa.
Czy mogę anulować naprawę?
Tak, możesz anulować ją na każdym etapie przed dostarczeniem do nas paczki przez inPost lub jeśli po wstępnej diagnozie okaże się, że koszty naprawy są inne (patrz punkt nr 4)
Co jeśli cena naprawy po diagnozie jest inna niż w formularzu i mi nie odpowiada?
Odeślemy wtedy Twój telefon za darmo do wskazanego przez Ciebie Paczkomatu inPost.
Czy zamiast naprawy mogę sprzedać Wam swojego iPhone’a?
Oczywiście! Poinformuj nas o tym mailowo lub telefonicznie, przygotujemy wycenę. Możesz również skorzystać z narzędzia wyceny skupu iPhone dostępnym w MENU na naszej stronie.
W jaki sposób poinformujecie mnie na jakim etapie jest proces naprawy mojego iPhone’a?
W pierwszej kolejności zawsze kontaktujemy się telefonicznie, jeśli nie odbierzesz, skontaktujemy się mailowo. Możesz również do nas zadzwonić i spytać konsultantka o postęp, jesteśmy dostępni pod nr 794 724 532 pon-pt 10-18 oraz sob 10-14.
Czy mogę naprawić więcej niż jeden telefon?
Oczywiście! Wypełnij formularz do każdego modelu, gdy skontaktujemy się z Tobą w celu przekazania etykiety Paczkomatu inPost, poinformuj konsultanta, że wypełniono więcej niż jeden formularz. Dostosujemy wielkość skrytki Paczkomatu inPost do ilości telefonów i będzie można nadać je wygodnie w jednej paczce.