794 724 532 (pon-pt 10:00-18:00) [email protected]

Regulamin

REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO

icentrumsklep.pl

Serwis internetowy działający pod adresem www.icentrumsklep.pl prowadzony jest przez GRUPA ŚWIĘTACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Oławskiej 5, 50-123 Wrocław, wpisana do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001024084, NIP: 8971920434, REGON: 524918488, kapitał zakładowy: 105.000,00 zł w całości opłacony, zwany „Sprzedawcą”.

Sprzedawca udostępnił elektroniczny punkt kontaktowy przeznaczony do bezpośredniej komunikacji z organami państw członkowskich, Komisją oraz Radą Usług Cyfrowych, dostępny pod adresem: [email protected]. Ten sam kanał może być również wykorzystywany przez Klientów do szybkiego i bezpośredniego kontaktu ze Sprzedawcą. Istnieje również możliwość kontaktu pisemnego na adres: ul. Oławska 5, 50-123 Wrocław, poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej Sprzedawcy lub telefonicznie pod numerem: 794 724 532 (połączenia przyjmowane są w dni robocze w godzinach 10:00–18:00 oraz w soboty w godzinach 10:00–14:00; koszt połączenia zgodny z taryfą operatora Klienta). Komunikacja może odbywać się w języku polskim lub angielskim.

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Ustala się następujące znaczenie dla słów:

  1. REGULAMIN – niniejszy regulamin,
  2. KLIENT – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje Zamówienia w Serwisie,
  3. PRZEDSIĘBIORCA O PRAWACH KONSUMENTA – osoba fizyczna posiadająca status przedsiębiorcy, wpisana do rejestru CEIDG, dokonująca Zamówienia w ramach swojej działalności gospodarczej, jednak bez związku z zawodowym charakterem tej działalności. Status ten dotyczy wyłącznie klientów mających miejsce dostawy lub siedzibę w Polsce.
  4. KONSUMENT – Klient będący osobą fizyczną, korzystającą z Serwisu w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
  5. PRODUKT – rzecz ruchoma, prezentowana w Serwisie, której dotyczy Umowa Sprzedaży,
  6. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, z wykorzystaniem Serwisu,
  7. SERWIS – serwis internetowy dostępny pod adresem www.icentrumserwis.pl, za pośrednictwem którego Klient może złożyć Zamówienie,
  8. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Produktów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.

 

2. Przedmiotem działalności Sprzedawcy w ramach Serwisu jest sprzedaż wybranych modeli telefonów komórkowych i smartfonów tak nowych jak i używanych znajdujących się w asortymencie oraz umożliwienie Klientowi składania Zamówień na oferowane produkty poprzez stronę internetową. Sprzedawca w ramach Serwisu prowadzi także skup telefonów na warunkach określonych poniżej w Regulaminie. Korzystanie z obu powyższych usług możliwe jest po rejestracji i zalogowaniu się Klienta w Serwisie lub poprzez prawidłowo wypełniony formularz Zamówienia bez konieczności logowania się. Serwis umożliwia bezpłatne przeglądanie swojego asortymentu na stronach produktowych.

3. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Internetu pomiędzy składającym Zamówienie jako kupującym a Sprzedawcą, przy wykorzystaniu Serwisu.

4. Każdy Klient dokonujący zakupu produktów oferowanych przez Sprzedawcę w ramach Serwisu jest obowiązany zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu.  

5. W celu usprawnienia komunikacji dla potencjalnych i bieżących Klientów, w razie pytań w pierwszej kolejności zaleca się skorzystanie z odpowiednich zakładek informacyjnych.

6. Przed użyciem danego Produktu należy zapoznać się z instrukcjami dotyczącymi jego używania oraz konserwacji, dołączonymi do Produktu. Uszkodzenia wywołane błędną konserwacją lub użytkowaniem nie podlegają reklamacji.

§ 2 WARUNKI TECHNICZNE SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ 

1. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z Serwisu:

a) podłączenie do Internetu,

b) poprawnie skonfigurowana przeglądarka,

c) aktualne, czynne i poprawnie skonfigurowane konto poczty elektronicznej,

 

2. W razie korzystania przez Klienta ze sprzętu lub oprogramowania, które nie spełnia wymogów technicznych określonych powyżej, Sprzedawca nie gwarantuje prawidłowości funkcjonowania Serwisu i zastrzega, że może to mieć negatywny wpływ na jakość i przebieg procedury składania Zamówienia.

3. Dodatkowe wymagania techniczne niezbędne do korzystania z treści cyfrowych dostępnych w asortymencie Serwisu:

a) włączona obsługa Cookies i Java Script,

b) program do odczytu plików formatu PDF.

 

4. Dokładne parametry techniczne wymagane do tego, by uruchomić daną treść cyfrową, wskazane są zawsze na stronie produktowej przed dokonaniem zakupu. Dokonując zakupu, Klient oświadcza, że przyjmuje do wiadomości, że używając sprzętu lub oprogramowania nie spełniającego wskazanych tam wymagań może uniemożliwić lub znacznie utrudnić korzystanie z zakupionej treści cyfrowej.

5. Serwis zapewnia, że wszelkie opinie dotyczące Produktów oferowanych w Serwisie pochodzą wyłącznie od Klientów, którzy dokonali zakupu danego Produktu. W tym celu Serwis ograniczą dostęp do formularza wystawienia oceny i opinii o Produkcie tylko do Klientów, którzy posiadają aktywne konto klienta w ramach Serwisu i na którym zarejestrowano zakup danego Produktu w historii Zamówień. Dostęp do formularza oceny mają także ci Klienci, którzy dokonali zakupu Produktu bez rejestracji. Tacy Klienci otrzymują w ramach wiadomości e-mail z potwierdzeniem dokonania Zamówienia specjalny link umożliwiający dostęp do formularza wystawienia opinii i oceny na temat danego Produktu.

6. Sprzedawca zastrzega, że nie ma możliwości i nie prowadzi weryfikacji opinii i użytkowników je zamieszczających w ramach funkcjonalności prezentowania opinii wystawionych w ramach Google i portalu Facebook, znajdującej się na głównej stronie Serwisu. Wszelkie pozostałe opinie na stronie są weryfikowane zgodnie z powyżej wskazanymi zasadami.

7. Klient może dokonać subskrypcji newsletteru Serwisu, czyli cyklicznej wysyłki informacji o produktach i usługach Sprzedawcy. Aby zapisać się na newsletter Klient wpisuje swój adres e-mail w formularzu newsletter znajdującym się na stronie internetowej Serwisu, jednocześnie potwierdzając zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w tym celu i kierowanie na podany e-mail treści promocyjnych. W wiadomościach wysyłanych w ramach newsletteru będzie znajdować się informacja o możliwości wypisania się z niego, a także link do wypisania się. Klient może wypisać się z newsletteru, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów, w każdym momencie, przekazując oświadczenia o rezygnacji poprzez e-mail Serwisu: [email protected] lub wybranie linku rezygnacji w wiadomości e-mail dostarczanej z newsletterem.

§3 BEZPIECZEŃSTWO TREŚCI

1. Zakazane jest dostarczanie przez Klientów treści o charakterze bezprawnym lub w inny sposób niezgodnych z Regulaminem. Za treści takie uznaje się między innymi treści, które:

  1. są niezgodne z tematyką Serwisu — wypowiedzi powinny być związane z treściami pojawiającymi się w ramach Serwisu, tj. kwestiami związanymi z oferowanymi produktami i ich zastosowaniem;
  2. dotyczą spraw technicznych związanych z funkcjonowaniem Serwisu – sprawy techniczne powinny być zgłaszane przez Klientów elektronicznie na adres e-mail Serwisu;
  3. zawierają linki prowadzące do innych stron czy plików;
  4. służą prowadzeniu niedozwolonych działań reklamowych, promocyjnych, marketingowych, w szczególności poprzez zamieszczanie reklam, sprzedaż oraz promowanie produktów, usług, projektów, zbiórek.
  5. służą prowadzeniu działań zakazanych przez prawo, np. próbom oszustwa i wyłudzania środków finansowych od innych Kupujących;
  6. nawołują do przemocy wobec jakichkolwiek istot żywych, w tym zwierząt, lub pochwalają taką przemoc;
  7. propagują jakikolwiek faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa;
  8. nawołują do nienawiści lub zachowań niebezpiecznych lub pochwalają takowe;
  9. zniesławiają lub znieważają lub jakkolwiek naruszają dobra osób trzecich;
  10. zawierają wulgaryzmy lub inne treści o charakterze obraźliwym;
  11. naruszają obowiązujący porządek prawny lub dobry obyczaje w inny sposób.

2. W przypadku naruszenia powyższych wytycznych Sprzedawca zastrzega sobie prawo do moderacji i usuwania takich treści bez informowania o tym zamieszczającego. Zamieszczanie treści wskazanych powyżej w Serwisie będzie skutkować konsekwencjami przewidzianymi w niniejszym Regulaminie w tym nawet usunięciem konta z Serwisu czy uniemożliwieniem dokonywania w nim zakupów.  

3. Klient, który uważa daną treść w Serwisie za nielegalną lub niezgodną z Regulaminem, może przesłać do Sprzedawcy zgłoszenie jej dotyczące. Zgłoszenie takie należy składać elektronicznie i powinno zawierać wskazanie konkretnej treści, argumenty za jej usunięciem i dane zgłaszającego pozwalające na jego identyfikację. Anonimowe odwołania nie będą rozpatrywane.  

4. Zgłoszenia zostaną rozpatrzone w terminie 14 dni od ich otrzymania. O podjętej decyzji Sprzedawca powiadomi Klienta drogą elektroniczną lub na piśmie.

5. Decyzja Sprzedawcy może polegać na usunięciu treści lub pozostawieniu jej w Serwisie.

6. Strony mogą odwołać się od decyzji Sprzedawcy w terminie 14 dni od otrzymania uzasadnienia jej usunięcia. Decyzja w przedmiocie odwołania jest ostateczna.  Decyzja w przedmiocie odwołania jest ostateczna.

§ 4 REJESTRACJA

  1. Rejestracja w Serwisie jest nieodpłatna i nieobowiązkowa.  
  2. Rejestracja w Serwisie następuje w oparciu o prawidłowo wypełniony formularz rejestracyjny, w którym Klient podaje niezbędne dane identyfikacyjne (imię, nazwisko), adres e-mail oraz hasło; zaakceptowany, aktualny Regulamin Serwisu oraz złożone oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji Zamówień Klienta. Rejestracji konta można dokonać także przez odznaczenie odpowiedniego okienka w procesie składania Zamówienia. Na adres e-mail Klienta umieszczony w formularzu rejestracyjnym zostanie wysłana wiadomość potwierdzająca założenie konta. Z chwilą otrzymania wiadomości potwierdzającej rejestrację dochodzi do zawarcia umowy dotyczącej prowadzenia konta pomiędzy Klientem a Serwisem.
  3. Po zarejestrowaniu się w Serwisie, logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym lub zmienionych na podstawie późniejszego wniosku Klienta.
  4. W celu usunięcia konta Klienta z Serwisu (wypowiedzenie umowy) należy wysłać wiadomość elektroniczną z wnioskiem o usunięcie konta na adres e-mail: [email protected] z podaniem danych identyfikujących Klienta aktualnie zarejestrowanego w Serwisie. Powyższe nie dotyczy sytuacji, w których Sprzedawca jest w trakcie realizacji Zamówienia złożonego przez Klienta. W takim przypadku, skutek rozwiązania umowy nastąpi z chwilą zrealizowania przedmiotowego Zamówienia.
  5. Serwis dopuszcza składanie Zamówień bez konieczności rejestrowania się i logowania się w nim. W tym celu Klient każdorazowo w procesie składania Zamówienia jest zobowiązany wypełnić formularz elektroniczny przez wprowadzenie wymaganych przez Serwis danych koniecznych dla jego identyfikacji oraz zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży (imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej, numer telefonu, adres dostawy). Klient ma także obowiązek zaakceptować aktualny Regulamin wraz z oświadczeniem o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb Zamówienia.

§ 5 ZAMÓWIENIA NA PRODUKTY UŻYWANE

  1. Informacje o dostępnym asortymencie w Serwisie stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
  2. Sprzedawca w ramach swojego asortymentu prezentowanego w Serwisie posiada telefony i smartfony używane, a więc takie które mogą posiadać różnego rodzaju wady w zależności od wybranej opcji jakościowej. Dokładny spis wad znajdujących się w danym telefonie lub smartfonie jest wskazany w ramach opisu Produktu. Dokonując zakupu takiego Produktu, Klient zgadza się na wskazany stan produktu i przyjmuje do wiadomości, że wskazane wady produktu nie stanowią w żadnym zakresie podstawy do złożenia reklamacji z tego tytułu.
  3. Przed wprowadzeniem do asortymentu, wszelkie telefony/smartfony są gruntownie sprawdzane i odnawiane przy użyciu wysokiej jakości części przez Sprzedawcę, w tym przy wykorzystaniu części od podmiotów trzecich (zamienników). Wszystkie naprawy są wykonywane w celu odnowienia i doprowadzenia danego telefonu do stanu jak najbardziej zbliżonego do fabrycznie nowego. Jednakże z uwagi na konieczność dokonania takich napraw, Sprzedawca nie może zagwarantować, że oryginalny stopień odporności na zachlapania, kurz i wodę (certyfikat IP67 lub IP68) pozostaje w każdym przypadku zachowany i nie stanowi to podstawy do reklamacji.
  4. Klient, składając Zamówienie, składa zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży zamawianych Produktów w Serwisie. Proces zamawiania Produktu rozpoczyna się wybraniem przez Klienta modelu, koloru, pojemności pamięci i stanu telefonu/smartfonu. Następnie Klient informowany jest o przewidywanym czasie realizacji Zamówienia, dostępności danego Produktu, cenie i sposobach zapłaty, jak i możliwych wariantach dostawy. W celu dostarczenia Produktu Klient zobowiązany jest do podania swoich danych adresowych lub ich weryfikacji w przypadku uprzedniego zarejestrowania konta. Przed złożeniem zamówienia (poprzez użycie przycisku „Zamawiam i płacę”) Klient potwierdza, iż zapoznał się z niniejszym Regulaminem wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb Zamówienia.
  5. Wszystkie produkty używane zamieszczone w asortymencie prezentowanym w Serwisie sprzedawane są przy wykorzystaniu procedury marży, tj. na każdy wystawiony produkt wystawiana jest faktura VAT marża.
  6. Wysłane przez Serwis potwierdzenie przyjęcia Zamówienia na podany przez Klienta adres e-mail stanowi oświadczenie o przyjęciu zaproszenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli przed potwierdzeniem złożenia Zamówienia (przycisk „Zamawiam i płacę”) Klient zakończy korzystanie z danej usługi i opuści Serwis, umowa nie zostanie zawarta.
  7. Klient dokonujący zakupu jako przedsiębiorca, zobowiązany jest do podania numeru NIP przy składaniu Zamówienia, w przeciwnym razie przyjmuje się, że kupuje jako Konsument.
  8. Ocena czy Klient będący przedsiębiorcą wpisanym do rejestru CEIDG ma status Przedsiębiorcy o prawach konsumenta jest dokonywana przez Sprzedawcę w stosunku do indywidualnego przypadku oraz w oparciu o ewentualne oświadczenia Klienta złożone w toku Zamawiania Produktów.
  9. W celu złożenia Zamówienia Klient zobowiązany jest dokonać wyboru, spośród dostępnych w Serwisie: zamawianych produktów, sposobu dostawy, sposobu płatności oraz wskazać adres dostawy. Wybór dokonywany jest przez: wybranie produktu i dodanie go do koszyka.  
  10. W przypadku niektórych Produktów dostępnych w asortymencie Sprzedawcy i prezentowanych w Serwisie, Klient ma możliwość ich personalizacji poprzez wybór odpowiednich opcji z listy dostępnych. Po dokonaniu wyboru system dokona przeliczenia ceny produktu (jeśli zachodzi taka konieczność) a Klient otrzyma możliwość dodania tak spersonalizowanego produktu do koszyka.
  11. W przypadku niedostępności Produktów objętych Zamówieniem w magazynie, u dostawców Sprzedawcy lub z innych przyczyn i braku możliwości realizacji Zamówienia Klienta, Sprzedawca zawiadomi o tym fakcie Klienta najpóźniej w terminie 14 (czternastu) dni, licząc od daty złożenia Zamówienia. W takim przypadku Klient ma prawo zadecydować, czy wyraża zgodę na realizację Zamówienia w okresie zaproponowanym przez Sprzedawcę czy od umowy odstępuje. W przypadku braku możliwości realizacji części Zamówienia, o którym mowa powyżej, Klient jest informowany o stanie Zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji. Klient ma możliwość dokonania wyboru pomiędzy:
    1. częściową realizacją - wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zrealizowanie Zamówienia dotyczącego wyłącznie dostępnych Produktów;
    2. anulowania całości Zamówienia (odstąpienie).
  12. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwróci Klientowi wpłaconą tytułem ceny kwotę. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail wskazany przez Klienta w formularzu Zamówienia lub rejestracyjnym. W razie niepodjęcia żadnej decyzji w ciągu 28 godzin od powiadomienia, Zamówienie zostanie anulowane w części Produktów niedostępnych.

§ 6 NAPRAWA TELEFONÓW

  1. Sprzedawca w ramach swojej działalności oferuje usługi naprawy telefonów, w szczególności telefonów marki Apple.
  2. Usługa naprawy realizowana jest w ten sposób, że Klient za pomocą formularza na stronie Serwisu wybiera posiadany model telefonu, podaje dodatkowe informacje o telefonie/smartfonie takie jak m.in. opis usterki i ma możliwość umówienia wizyty w siedzibie Sprzedawcy, celem wykonania naprawy lub możliwość zamówienia darmowego transportu telefonu do Sprzedawcy za pomocą Paczkomatów firmy InPost. Niezależnie od wybranej opcji Klient otrzymuje potwierdzenie rezerwacji wykonania usługi naprawy jego telefonu. W przypadku wyboru opcji darmowego transportu, Klient pobiera i drukuje wygenerowaną dla niego etykietę nadawczą i po odpowiednim zapakowaniu i zabezpieczeniu telefonu przesyła go na adres Sprzedawcy za pomocą wybranego Paczkomatu firmy InPost. Po otrzymaniu przesyłki, Sprzedawca dokonuje dokładnej wyceny usługi naprawy telefonu w oparciu o ocenę jego stanu. W przypadku jeżeli jest ona satysfakcjonująca, Klient potwierdza chęć dokonania naprawy telefonu i uiszcza cenę naprawy. W przypadku jeżeli wycena okaże się niezadowalająca, Sprzedawca niezwłocznie odeśle Klientowi jego telefon/smartfon na wskazany przez niego adres Paczkomatu firmy InPost.
  3. Przesyłając telefon/smartfon do Sprzedawcy, Klient potwierdza, że jest pełnoletnim właścicielem telefonu, używał go i ma pełne prawo do dysponowania nim. W przypadku jeżeli Klient nie jest pełnoletni, powinien uzyskać zgodę rodziców lub opiekunów na wykonanie jego naprawy przez Sprzedawcę.
  4. Przesyłając telefon Klient wyraża zgodę na dokonanie dokładnych oględzin telefonu/smartfonu pod w celu oceny jego stanu i dokonania wyceny naprawy. Sprzedawca zastrzega, że takie działanie może wymagać fizycznego otwarcia telefonu/smartfonu.
  5. Ze względów bezpieczeństwa oraz w celu zapewnienia zachowania właściwości telefonu, zaleca się przesyłanie telefonów do Sprzedawcy spakowanych w osobne paczki po 1 sztuce telefonu na paczkę, względnie więcej lecz wtedy każdy telefon musi być zapakowany osobno. W paczce powinien się znajdować wyłącznie telefon/smartfon bez jakichkolwiek akcesoriów czy opakowań oraz bez karty SIM czy kart pamięci.

§ 7 CENA PRODUKTÓW ORAZ FORMY PŁATNOŚCI

1. Cena podana przy każdym Produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Ceny towarów zamieszczone na stronie internetowej Serwisu zawierają podatek VAT (tj. są cenami brutto) i nie obejmują kosztów dostawy. Cena może zawierać w sobie indywidualnie naliczoną zniżkę lub rabat, przydzielony Klientowi w sposób zautomatyzowany – informacja o tym zamieszczona jest w podsumowaniu Zamówienia.

2. Dostawa towaru odbywa się w następujących wariantach oferowanych w Serwisie:

  1. za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost,
  2. za pośrednictwem Paczkomatów firmy InPost,
  3. odbiór osobisty w siedzibie Sprzedawcy.

Informacje o kosztach dostawy dostępne są w procesie zamawiania przed złożeniem takiego Zamówienia.

3. Koszty dostawy zostaną uwzględnione w cenach Produktów w zależności od zamówionego Produktu i wyboru Klienta co do sposobu dostawy, przy składaniu Zamówienia. 

4. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności za Produkty:

  1. Przelew tradycyjny,
  2. Płatności elektroniczne, AutoPay, Google Pay, BLIK i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu PayU - obsługę płatności prowadzi PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP 779-23-08-495, o kapitale zakładowym w wysokości 6.474.300,00 zł, opłaconym w całości; krajowa instytucja płatnicza nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012.
  3. Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl - obsługę płatności prowadzi PayPro Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu przy ul. Pastelowej 8, 60-198 Poznań, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 5 476 300,00 zł, w całości opłaconym, wpisana do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014.
  4. Płatności w formie kredytu, rat i płatności odroczone w systemie RATY-ONLINE ALIOR BANK – obsługę płatności prowadzi Alior Bank Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie przy ul. Łopuszańskiej 38D, wpisany pod numerem KRS: 0000305178 do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Miasta Stołecznego Warszawa, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; NIP: 1070010731; wysokość kapitału zakładowego i kapitału wpłaconego: 1 305 539 910 zł.  
  5. Płatność w opcji „za pobraniem”, kartą lub gotówką w zależności od wyposażenia kuriera realizującego dostawę.

5. W ramach Serwisu akceptowalne są płatności kartami elektronicznymi w systemie Visa oraz w systemie Mastercard.

6. W razie dokonania Zamówienia i wybrania innej opcji płatności niż przy odbiorze a niezaksięgowania wpłaty na poczet tego Zamówienia w ciągu 48 godzin, Zamówienie zostaje anulowane.

7. Wydanie Zamówienia nastąpi w czasie określonym w potwierdzeniu Zamówienia i zaakceptowanym uprzednio przez Klienta, nie później jednak niż w ciągu 30 (trzydziestu) dni od daty zawarcia umowy. Na stronie produktowej w Serwisie, Sprzedawca podaje przewidywany czas wysyłki Zamówienia.

8. W przypadku niektórych Produktów lub osiągnięcia określonej wartości Zamówienia, koszt dostawy ponosi Sprzedawca, o czym Klient jest każdorazowo przed złożeniem Zamówienia informowany.

9. Sprzedawca w ramach Serwisu może ogłaszać promocje na Produkty. Wtenczas w razie posiadania kuponu rabatowego Klient może go wykorzystać – w ramach obowiązującej promocji - przez wpisanie kodu rabatowego po przejściu do koszyka zakupowego i kliknięciu „Dodaj”. System Serwisu, po weryfikacji kodu rabatowego, uwzględni go w rozliczeniu Zamówienia, co będzie automatycznie odzwierciedlone przez zmianę ceny Zamówienia lub dodanie innych opcji rabatowych w zależności od rodzaju kuponu rabatowego.

10. W przypadku zwrotu przesyłki do Sprzedawcy na skutek braku odbioru przesyłki (niezależnie od wybranej formy przesyłki) będzie ona składowana na koszt i ryzyko Klienta w siedzibie Sprzedawcy przez okres 14 dni. W takim przypadku Sprzedawca wystąpi do Klienta z wezwaniem do odebrania Zamówienia i wskazaniem terminu odbioru. Po upływie tego terminu, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy, utylizacji takiej przesyłki na koszt Klienta, względnie dalszej odsprzedaży jej zawartości oraz dochodzenia kosztów zwrotu przesyłki, kosztów jej przechowywania i stosownego odszkodowania.

§ 8 REKLAMACJE

 

  1. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Produktu zgodnego z umową i bez wad (z wyjątkiem wad wskazanych Klientowi przed dokonaniem przez niego Zamówienia) oraz do należytego wykonywania umówionych usług.
  2. Wady Produktu wskazane przed złożeniem Zamówienia Klientowi nie stanowią podstawy do reklamacji.
  3. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z umową istniejący w momencie jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tego momentu. Przy tym domniemuje się, że brak zgodności Produktu z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia Produktu, istniał w chwili jego dostarczenia.
  4. W przypadku umów zawieranych z Konsumentami oraz Przedsiębiorcami o prawach konsumenta, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi i/lub odpowiedzialności kontraktowej za świadczone usługi. Jest ona wyłączona w stosunku do Klienta o pozostałym statusie.
  5. W przypadku stwierdzenia wadliwości dostarczonego produktu lub świadczonych usług, Klient może złożyć reklamację i poinformować Sprzedawcę o zaobserwowanych nieprawidłowościach oraz udokumentować nieprawidłowości celem dokonania weryfikacji zastrzeżeń. Reklamację można złożyć w formie elektronicznej lub w formie pisemnej na adres Serwisu.
  6. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej wniesienia i do poinformowania Klienta o rozstrzygnięciu i dalszym postępowaniu w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.
  7. W przypadku braku zgodności Produktu z umową Klient może żądać jego naprawy lub wymiany. Sprzedawca może wymienić Produkt, jeśli Klient zażądał jego naprawy lub naprawić go, gdy Klient zażądał jego wymiany tylko jeśli zapewnienie zgodności Produktu z umową w pierwotnie wybrany przez Klienta sposób jest niemożliwe albo wymagałoby poniesienia nadmiernych kosztów. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy, może on odmówić doprowadzenia Produktu do zgodności z umową. W takim przypadku Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy.
  8. Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, jeżeli Produkt jest niezgodny z umową, gdy:
    • Sprzedawca odmówił doprowadzenia Produktu do zgodności z umową;
    • Sprzedawca nie doprowadził Produktu do zgodności z umową;
    • brak zgodności Produktu z umową występuje nadal, pomimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Produkt do zgodności z umową;
    • brak zgodności Produktu z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy;
    • z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Produktu do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

9. Sprzedawca ma obowiązek dokonać naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez Klienta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca. Klient ma obowiązek udostępnić Sprzedawcy Produkt podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera od Klienta Produkt na swój koszt.  

10. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek reklamacyjnych odsyłanych za pobraniem.  

11. W niektórych przypadkach nie jest konieczne wysyłanie reklamowanego Produktu, a Sprzedawca może poprzestać na oględzinach zdjęć dostarczonych przez Klienta, o czym poinformuje go po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego.

12. W razie odstąpienia od umowy Klient niezwłocznie zwraca Produkt Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca Klientowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu lub dowodu jego odesłania, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

13. W przypadku zaistnienia sporu pomiędzy Sprzedawcą a Klientem co do zasadności odmowy uwzględnienia reklamacji, Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Klient może skorzystać z mediacji lub też polubownego sądownictwa poprzez dostarczenie do instytucji, przed którą będzie toczyło się postępowanie, odpowiedniego formularza – wniosku o mediację lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Lista przykładowych instytucji wraz z danymi teleadresowymi dostępna jest na stronie www.uokik.gov.pl. Prawo takie nie przysługuje Przedsiębiorcy o prawach konsumenta.

14. W przypadku Klienta nie posiadającego uprawnień konsumenta, ma on bezwzględny obowiązek sprawdzenia odbieranego Produktu, w przeciwnym razie przyjmuje się, że przyjął go bez zastrzeżeń i że został on dostarczony zgodnie z treścią Zamówienia.

§ 9 GWARANCJA

  1. Sprzedawca jako gwarant udziela 24-miesięcznej gwarancji na prawidłowe działanie sprzętu oferowanego do sprzedaży w ramach swojej oferty, liczonej od momentu zakupu.  
  2. Gwarancja obowiązuje wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  3. W ramach gwarancji Klient ma prawo do bezpłatnego usunięcia zgłoszonej i objętej gwarancją wady w indywidualnie ustalonym z nim terminie, względnie do wymiany Produktu na inny o możliwie najbardziej zbliżonych do niego parametrach w tej samej klasie produktu. Sprzedawca ze swojej strony zobowiązuje się do dokonania wszystkich niezbędnych czynności o charakterze specjalistycznym względem Klienta, właściwych dla usunięcia uszkodzenia w przesłanym do niego Produkcie (a który został zakupiony z oferty Sprzedawcy) i doprowadzeniu go do stanu możliwie najbardziej zbliżonego do fabrycznego. O zasadności zgłoszenia gwarancyjnego decyduje Sprzedawca po jego dokładnej analizie.
  4. Niniejszej gwarancja podlegają:
  • niepoprawne działanie wyświetlacza / dotyku,
  • niepoprawne działanie Bluetooth, WIFI, GPS, zasięgu, NFC,
  • niepoprawne działanie kamery tylnej / przedniej,
  • niepoprawne działanie klawiszy bocznych/klawiszy/klawisza głównego, niepoprawne działanie ładowania przewodowego / bezprzewodowego,
  • niepoprawne działanie wejścia słuchawkowego (jeśli dany Produkt takie przewiduje),
  • niepoprawne działanie silnika wibracji,
  • wszelkie pozostałe wady wynikające z przyczyn tkwiących bezpośrednio w produkcie (a nie wskazanych przed złożeniem Zamówienia przez Klienta).

5. W przypadku zauważenia jakichkolwiek uszkodzeń lub nieprawidłowości pracy sprzętu zakupionego od Sprzedawcy za pomocą Serwisu, należy:  

  • natychmiast wyłączyć sprzęt,  
  • uniemożliwić dostęp do sprzętu osobom nieupoważnionym,  
  • niezwłocznie poinformować Sprzedawcę.  

6. Zakazuje się zrywania jakichkolwiek zabezpieczeń fabrycznych oraz jakiejkolwiek samodzielnej ingerencji w wewnętrzne podzespoły Produktu.  

7. Gwarancja nie obejmuje:

a. uszkodzeń mechanicznych spowodowanych niewłaściwą, niezgodną z instrukcją eksploatacją sprzętu, w szczególności takich jak

  • zbicie, wygięcie, rozlanie ekranu,  
  • zużycie mechaniczne typu rysy i otarcia itp., 
  • zużycie elementów eksploatacyjnych takich jak porty, bateria, głośniki, 
  • następstw zalania/ kontaktu z cieczą,  
  • produktów co do których nastąpiła ingerencja serwisów zewnętrznych.

b. uszkodzeń wynikających z braku bieżącej i okresowej konserwacji lub niewłaściwego jej przeprowadzenia,  

c. braku odpowiedniej wentylacji, jak również uszkodzeń związanych z nadmiernym osadzaniem się osadu w wyniku użytkowania sprzętu na zewnątrz (Klient zobowiązany jest do okresowego oczyszczania elementów sprzętu),  

d. wad wynikłych z samodzielnie dokonywanych przez Klienta napraw, regulacji i zmian konstrukcyjnych,  

e. wad wynikłych z nieprawidłowości w zasilaniu prądowym oraz innych zdarzeń losowych,  

f. wad wynikłych z błędnego programowania pracy sprzętu przez Klienta (w tym w szczególności błędnie przeprowadzonej aktualizacji oprogramowania).

8. Sprzęt, do którego wgrano oprogramowanie inne niż to, z którym sprzęt został dostarczony przez producenta tj. fabrycznie zainstalowanym (względnie z zainstalowanymi aktualizacjami oprogramowania od producenta) nie podlega gwarancji.  

9. Nie gwarantuje się kompatybilności naprawianego sprzętu z urządzeniami i oprogramowaniem firm trzecich i ewentualne niezgodności z tego tytułu nie podlegają gwarancji.  

10. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych oraz inne szkody, w tym utracone korzyści, powstałe na skutek awarii sprzętu i ze swojej strony doprowadza sprzęt jedynie do stanu w jakim został pierwotnie sprzedany.  

11. Gwarant nie odpowiada za szkody powstałe wskutek istnienia wady m. in. takie jak straty w dochodach, uszczerbek na dobrym imieniu firmy, koszty ponownej instalacji sprzętu oraz powstałe przypadkiem uszkodzenia sprzętu nie spowodowane przyczynami tkwiącymi w naprawionej rzeczy.  

12. Niedopełnienie wskazanych powyżej warunków będzie skutkować utratą gwarancji.

13. W celu dokonania złożenia gwarancyjnego należy poinformować Sprzedawcę o zaobserwowanych wadach, udokumentować je celem dokonania weryfikacji zastrzeżeń. Zgłoszenia można dokonać w formie elektronicznej lub w formie pisemnej na adresy podane powyżej.  

14. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki od Klienta ze sprzętem, zajmie stanowisko co do zgłoszenia i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu, pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adresy podane w zgłoszeniu.  

15. Transport sprzętu objętego zgłoszeniem odbywa się na koszt Sprzedawcy za pośrednictwem wskazanej przez niego formy wysyłki. W niektórych przypadkach nie jest konieczne wysyłanie zgłaszanego sprzętu, a Sprzedawca może poprzestać na oględzinach zdjęć dostarczonych przez klienta, o czym poinformuje go po otrzymaniu zgłoszenia.  

16. Wszelkie koszty z tytułu wykonania gwarancji (w tym koszty transportu Produktu do siedziby Sprzedawcy) ponosi Sprzedawca. W przypadku nieuzasadnionego zgłoszenia przez Klienta konieczności dokonania naprawy lub nieuzasadnionej wymiany z tytułu gwarancji, Klient zobowiązany jest do pokrycia wszelkich kosztów poniesionych przez Sprzedawcę w związku z czynnościami podjętymi w wyniku tego zgłoszenia, w tym transportu do Sprzedawcy.  

17. Powyższa gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. Roszczenie z tytułu gwarancji i roszczenie z tytułu rękojmi są od siebie rozłączne i niezależne w związku z czym Klient ma prawo dochodzić swoich praw na obu podstawach..

§ 10 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą o prawach konsumenta, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Powinien wtedy złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz dokonać zwrotu Produktu do Sprzedawcy. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu można skorzystać z formularza odstąpienia od umowy zamieszczonego w załączniku do Regulaminu. Termin uważa się za zachowany jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca o prawach konsumenta wyśle oświadczenie o odstąpieniu w formie pisemnej na adres Sprzedawcy lub drogą elektroniczną na e-mail: [email protected], najpóźniej w ostatnim dniu 14-dniowego okresu. Sprzedawca po wpłynięciu oświadczenia o odstąpienia w formie elektronicznej na ww. e-mail lub adres pocztowy potwierdzi niezwłocznie jego wpływ przez wysłanie informacji na adres poczty internetowej odstępującego. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy złożone po ww. terminie nie wywołuje skutków prawnych.
  2. Produkty powinny być zwrócone w stanie niezmienionym i kompletnym, bez śladów użytkowania, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, tj. Konsument lub Przedsiębiorca o prawach konsumenta powinien postępować z Produktem mając na uwadze, konieczność jego ewentualnego, późniejszego zwrotu. Ponosi on odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Jeżeli zwracany Produkt jest niekompletny, bądź nosi ślady użytkowania, wykraczające poza zwykły zarząd rzeczą, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do obniżenia zwracanej kwoty o równowartość Produktu uszkodzonego, według swojego wyboru.
  3. Prawo Konsumenta lub Przedsiębiorcy o prawach konsumenta do odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli przedmiotem Zamówienia m.in. jest umowa:
  • w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

4. Zwracany Produkt należy odesłać najpóźniej w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy wraz z oświadczeniem o odstąpieniu na adres magazynu Sprzedawcy, tj. ul. Oławska 5, 50-123 Wrocław. Konsument lub Przedsiębiorca o prawach konsumenta ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Produktu do Sprzedawcy (koszty odesłania), tj. koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy są bezzwrotne.

5. W przypadku odstąpienia od umowy, wszystkie dokonane przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę o prawach konsumenta płatności, w tym koszty dostawy, zostaną przekazane na rzecz Konsumenta lub Przedsiębiorcy o prawach konsumenta niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawca oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

6. Zwrot płatności dokonanych kartą płatniczą lub przelewem elektronicznym następuje na rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność, chyba, że Klient w sposób wyraźny złoży przed dokonaniem zwrotu inną dyspozycję zwrotu niegenerującą dla niego dodatkowych kosztów (np. w oświadczeniu o odstąpieniu).  

7. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania zamówionego Produktu z powrotem od Klienta lub dostarczenia przez niego dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

§ 11 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klientów przez Sprzedawcę znajdują się w Polityce prywatności i cookies zamieszczonej na stronie Serwisu.
  2. W związku z dokonywaniem wyceny na potrzeby skupu lub naprawy, Sprzedawca zobowiązuje się do:
  1. zachowania w całkowitej poufności wszelkich danych osobowych przetwarzanych w ramach ww. urządzenia powierzonego do wyceny, jak również do niewykorzystywania tych danych. Ponadto dane osobowe nie będą udostępniane, jak również powierzane innym podmiotom bez wiedzy i zgody podmiotu przetwarzającego dane osobowe,
  2. zabezpieczenia danych osobowych przed dostępem do nich przez osoby nieuprawnione, 

3. W związku z tym, że naprawa serwisowa łączy się z potencjalnym dostępem do danych osobowych przez Sprzedawcę, Klient wyraża zgodę na dostęp do ww. urządzenia przez osoby wykonujące prace serwisowe w odniesieniu do ww. urządzenia w imieniu Sprzedawcy, w szczególności w związku z tzw. testowaniem urządzenia w ramach dokonywanej naprawy.

4. W związku z naprawą i koniecznością zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych, Klient przed oddaniem ww. telefonu do naprawy zobowiązuje się do:  

  1. przedstawienia dowodu zakupu ww. telefonu lub karty gwarancyjnej,
  2. utworzenia kopii zapasowej danych zawartych na telefonie, w przypadku chęci oddania do naprawy telefonu bez zawartości,  
  3. wyłączenia blokady aktywacji oraz podania specjalnego kodu odblokowującego telefon, w przypadku oddania do naprawy telefonu wraz z zawartością,  
  4. uprzedniego rozłączenia pary urządzeń i utworzenia backupu zegarka, w przypadku oddania do serwisu telefonu połączonego z zegarkiem, 
  5. wyjęcia karty sim przed oddaniem telefonu do naprawy lub wyceny.  

§ 12 PRAWA AUTORSKIE

Regulamin oraz wszelkie treści umieszczone w Serwisie, w tym zdjęcia i opisy, stanowią przedmiot praw autorskich w rozumieniu ustawy z 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych i podlegają ochronie prawnej. Jakiekolwiek ich kopiowanie, powielanie, rozpowszechnianie, bądź dokonywanie ich opracowań, w całości lub w części, jakimikolwiek metodami, urządzeniami, technikami, bez pisemnej zgody Sprzedawcy jest zabronione.

§ 13 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Na każdy sprzedany przez Sprzedawcę Produkt wystawiana jest faktura VAT lub inny stosowny dokument rozliczeniowy zgodny z obowiązującymi przepisami podatkowymi. Faktura VAT jest dostarczana drogą elektroniczną na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej lub w formie tradycyjnej wraz z dostawą Produktu. Akceptacja Regulaminu stanowi jednocześnie zgodę na przesyłanie faktur w formie elektronicznej.
  2. Prawem właściwym jest prawo polskie. Spory wynikłe pomiędzy Klientem a Sprzedawcą będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy, z tym zastrzeżeniem, że w odniesieniu do Konsumentów spory te będą rozpoznawane przed sądem właściwym według przepisów postępowania cywilnego. Niniejszy Regulamin podlega przepisom prawa polskiego i zgodnie z nimi będzie interpretowany. Niniejszy Regulamin nie ogranicza żadnych praw konsumentów do ochrony, które mogą użytkownikowi przysługiwać zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami w kraju jego zamieszkania.  
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. O zmianie Regulaminu Sprzedawca powiadomi zarejestrowanych Klientów drogą e-mailową z prawem wypowiedzenia umowy w terminie 14 dni. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po 14 dniach od powiadomienia. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia Zamówienia.  
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium