REGULAMIN SKUPU TELEFONÓW
icentrumsklep.pl
Skup telefonów, prowadzony pod adresem icentrumsklep.pl prowadzony jest przez GRUPA ŚWIĘTACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Oławskiej 5, 50-123 Wrocław, wpisana do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001024084, NIP: 8971920434, REGON: 524918488, kapitał zakładowy: 105.000,00 zł w całości opłacony, zwany „Sprzedawcą”.
Regulamin określa zasady i warunki korzystania przez Klientów, z usług skupu telefonów świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę w ramach Serwisu i ma charakter uzupełniający względem podstawowej wersji Regulaminu.
§ 1 SKUP TELEFONÓW/SMARTFONÓW
- W ramach oferowanych przez siebie usług, Serwis prowadzi skup telefonów i smartfonów.
- Sprzedaż telefonu lub smartfonu do Serwisu odbywa się w ten sposób, że Klient za pomocą formularza na stronie wybiera posiadany model telefonu, podaje dodatkowe informacje o telefonie/smartfonie takie jak m.in. jego stan techniczny czy żywotność baterii i otrzymuje wstępną wycenę. Następnie Klient pobiera i drukuje wygenerowaną dla niego etykietę nadawczą i po odpowiednim zapakowaniu i zabezpieczeniu telefonu przesyła go na adres Serwisu za pomocą wybranego Paczkomatu firmy InPost. Po otrzymaniu przesyłki, Serwis dokonuje dokładnej wyceny telefonu w oparciu o ocenę jego stanu. Po dokonaniu oględzin telefonu, Serwis przesyła Klientowi zaktualizowaną wycenę. W przypadku jeżeli jest ona satysfakcjonująca, Klient potwierdza chęć sprzedaży telefonu i przekazuje Serwisowi numer konta na które ma zostać dokonany przelew kwoty z wyceny. Serwis przelewa środki w ciągu maksymalnie 14 dni od zatwierdzenia wyceny przez Klienta oraz przesyła potwierdzenie transakcji. W przypadku jeżeli wycena okaże się niezadowalająca, Serwis niezwłocznie odeśle Klientowi jego telefon/smartfon na wskazany przez niego adres Paczkomatu firmy InPost..
- Przesyłając telefon/smartfon do Serwis, Klient potwierdza, że jest pełnoletnim właścicielem telefonu, używał go i ma pełne prawo do jego sprzedaży i czerpania z niego zysków. W przypadku jeżeli Klient nie jest pełnoletni, powinien uzyskać zgodę rodziców lub opiekunów na sprzedaż swojego telefonu do Serwis.
- Przesyłając telefon Klient wyraża zgodę na dokonanie dokładnych oględzin telefonu/smartfonu pod w celu oceny jego stanu i dokonania wyceny. Serwis zastrzega, że takie działanie może wymagać fizycznego otwarcia telefonu/smartfonu.
- Serwis, na potrzeby wykonania wyceny oraz przeprowadzenia transakcji może wymagać od Klienta przedłożenia dodatkowych informacji o telefonie/smartfonie, w tym przedstawienia dowodu tożsamości w celu identyfikacji sprzedającego.
- Ze względów bezpieczeństwa oraz w celu zapewnienia zachowania właściwości telefonu, zaleca się przesyłanie telefonów do Serwisu spakowanych w osobne paczki po 1 sztuce telefonu na paczkę, względnie więcej lecz wtedy każdy telefon musi być zapakowany osobno. W paczce powinien się znajdować wyłącznie telefon/smartfon bez jakichkolwiek akcesoriów czy opakowań oraz bez karty SIM czy kart pamięci.
- Serwis oświadcza, że nie skupuje telefonów/smartfonów i niezwłocznie odeśle je do Klienta jeżeli podczas oględzin okaże się, że:
- telefon/smartfon okaże się być produktem nieoryginalnym,
- telefon/smartfon został wcześniej zdemontowany i ponownie złożony korzystając z nieoryginalnych części lub nosi ślady nieautoryzowanej naprawy,
- zawartość pakietu nie jest telefonem, lub
- z innych powodów, które uniemożliwiają Serwisowi dokonanie zakupu telefonu/smartfonu od Klienta, a o których Klient powinien był wiedzieć.
8. Oprócz powyższego Serwis nie akceptuje poniżej wskazanych cech przesłanego telefonu/smartfonu. W przypadku ich wystąpienia Serwis niezwłocznie odeśle telefon do Klienta. Są to następująco:
- Brak usunięcia osobistych danych z telefonu (poprzez przywrócenie telefonu do ustawień fabrycznych z poziomu ustawień),
- Uszkodzenia spowodowane wodą,
- Nadmierne wygięcia obudowy,
- Uszkodzenia sugerujące problemy z płytą główną,
- Niesprawne przyciski,
- Problemy lub uszkodzenie modułów odpowiedzialnych za łączność (WIFI, GPS, GSM, SIM lub Bluetooth),
- Włączona funkcją FMI (Find My iPhone),
- Telefony co do których zachodzi uzasadnione prawdopodobieństwo, że zostały skradzione, po dokonaniu sprawdzenia w specjalistycznych bazach danych (w tym za pomocą kodu IMEI)
- Telefony będące produktami nieoryginalnymi,
- Brak baterii,
- Problemy z włączaniem lub wyłączaniem,
- Nadmierne zarysowania obudowy,
- Pęknięcia w szczególności ekranu,
- Niedziałający czujnik biometryczny,
- Ramka wyświetlacza nie odpowiadająca oryginałowi (model o określonym kolorze musi mieć wyświetlacz pasujący do tego koloru).
- Występujące martwe pixele,
- Wypadający/luźny ekran lub inne części telefonu,
- Brak dźwięku z głośników lub złącza podpinania słuchawek,
- Niedziałający mikrofon,
- Wszelkie uszkodzenia aparatu i kamer,
- Uszkodzony czujnik zbliżeniowy (NFC),
- Brak połączenia z komputerem,
- Uszkodzone ładowanie bezprzewodowe,
- Telefon zablokowany przez operatora,
- Telefon z blokadą MDM (Mobile Device Management) odnoszą się do stanu urządzenia mobilnego, które jest własnością korporacji, jest monitorowane i zarządzane przez korporacyjne oprogramowanie zabezpieczające,
9. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z powyższych wad Serwis niezwłocznie odeśle Klientowi jego telefon i obciąży go kosztami wysyłki, chyba że Klient zaoferuje, że odbierze telefon ze Serwisu.
10. W przypadku jeżeli okaże się, że telefon trafi na czarną listę lub zostanie zablokowany w trybie MDM po dokonaniu sprzedaży na rzecz Serwisu, Serwis zastrzega sobie prawo dochodzenia od Klienta zwrotu pieniędzy oraz odszkodowania przewyższającego tę kwotę.
11. Po dokonaniu oględzin Serwis prześle Klientowi zaktualizowaną wycenę, która może być niższa niż ta pierwotnie wystawiona. W przypadku akceptacji nowej wyceny płatności, Klient zobowiązany jest do podpisu przesłanej mailowo wraz z wyceną umowy sprzedaży. Wypłata środków następuje po otrzymaniu przez Serwis skanu podpisanej umowy. W przypadku braku akceptacji przesłanej wyceny, Klient może poprosić o bezpłatne odesłanie telefonu.
§ 2 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Regulaminie, zastosowanie mają postanowienia głównego Regulaminu zamieszczonego w Serwisie.
- Zmiany w niniejszym Regulaminie będą następowały w sposób i w terminach określonych w podstawowym Regulaminie.