Formularz kontaktowy
Jak to dziala?
3 proste kroki do bezproblemowej sprzedaży Twojego iPhone’a
Odpowiedz na pytania
Odpowiedz na pytania i otrzymaj natychmiastową wycenę online
Wypełnij formularz
Jeśli cena Cie zadowala, wypełnij formularz, mailowo otrzymasz od nas darmową etykietę InPost do nadania paczki w paczkomacie
W ciągu 24h przelejemy należność na wskazane konto
Po odbiorze Twojego iPhone’a w ciągu 24h sprawdzimy go, skontaktujemy się z Tobą i przelejemy należność na wskazane konto bankowe
Często zadawane pytania:
Jak mogę sprzedać iPhone’a w iCentrum?
To proste! Wybierz swój model, odpowiedz na parę prostych pytań, zobacz na ile wyceniliśmy Twój telefon. Jeśli oferta Ci odpowiada, uzupełnij dane, wybierz Paczkomat, z którego nadasz paczkę z telefonem i czekaj na darmową etykietę inPost, którą wyślemy mailowo. Następnie wydrukuj ją, naklej na paczkę, zeskanuj w paczkomacie, włóż do skrytki i gotowe.
Jak to działa?
Po tym jak Twój iPhone dotrze do iCentrum, sprawdzimy jego działanie (do 24h), zgodność z wypełnionym formularzem i skontaktujemy się z Tobą telefonicznie / mailowo w celu uzupełnienia dokumentu sprzedaży i przelewu środków na Twoje konto bankowe (do 24h).
Jak przygotować iPhone’a do sprzedaży?
To proste! Wyloguj swoje konto iCloud, a następnie wyzeruj zawartość i ustawienia. iPhone wróci wtedy do stanu fabrycznego, nie będzie na nim już Twoich danych.
Co jeśli stan telefonu po sprawdzeniu w iCentrum okaże się inny niż formularzu?
Nic się nie martw. Skontaktujemy się z Tobą i zaproponujemy inną cenę. Pamiętaj, że nie musisz się na nią zgodzić, wysyłka zwrotna do Paczkomatu inPost jest darmowa.
Czy mogę anulować sprzedaż?
Tak, możesz anulować ją na każdym etapie przed przelaniem przez nas środków na Twoje konto. Po zrealizowaniu płatności nie ma możliwości anulacji.
Czy skupujecie zablokowane iPhone’y?
Nie, telefon musi być wolny od blokad, nie może być zablokowany przez operatora, nie może być obciążony prawnie, nie może toczyć się wobec niego żadne postępowanie. Sprzedając telefon w iCentrum musisz być jego właścicielem.
Jak przygotować iPhone’a do sprzedaży?
To proste! Wyloguj swoje konto iCloud, a następnie wyzeruj zawartość i ustawienia. iPhone wróci wtedy do stanu fabrycznego, nie będzie na nim już Twoich danych.
Co jeśli cena po weryfikacji stanu mi nie odpowiada?
Odeślemy wtedy Twój telefon za darmo do wskazanego przez Ciebie Paczkomatu inPost.
Czy mogę zostawić swojego starego iPhone’a w rozliczeniu?
Oczywiście! Skorzystaj z formularza wyceny, gdy skontaktujemy się z Tobą w celu zapłaty za Twojego iPhone’a, poinformuj konsultanta że interesuje Cię zakup nowego modelu.
W jaki sposób poinformujecie mnie na jakim etapie jest proces sprzedaży mojego iPhone’a?
W pierwszej kolejności zawsze kontaktujemy się telefonicznie, jeśli nie odbierzesz, skontaktujemy się mailowo. Możesz również do nas zadzwonić i spytać konsultantka o postęp, jesteśmy dostępni pod nr 794 724 532 pon-pt 10-18 oraz sob 10-14.
Czy mogę sprzedać więcej niż jeden telefon?
Oczywiście! Wypełnij formularz do każdego modelu, gdy skontaktujemy się z Tobą w celu przekazania etykiety Paczkomatu inPost, poinformuj konsultanta, że wypełniono więcej niż jeden formularz. Dostosujemy wielkość skrytki Paczkomatu inPost do ilości telefonów i będzie można nadać je wygodnie w jednej paczce.