Gwarancja

NA KAŻDY TELEFON KUPIONY W NASZYM SKLEPIE UDZIELAMY 12 MIESIĘCZNEJ GWARANCJI!

 

Pamiętaj, że gwarancji nie podlegają: uszkodzenia mechaniczne (zbicie, wygięcie, rozlanie ekranu, zużycie mechaniczne typu rysy i otarcia), zużycie elementów eksploatacyjnych (porty, bateria, głośniki), następstwa zalania/ kontaktu z cieczą. Ingerencja serwisów zewnętrznych (poza iCentrum) / uszkodzenie lub usunięcie plomb gwarancyjnych wpłynie na negatywne rozpatrzenie reklamacji.

 

Gwarancji podlega:

- niepoprawne działanie wyświetlacza / dotyku

- niepoprawne działanie Bluetooth, WIFI, GPS, zasięgu, NFC

- niepoprawne działanie kamery tylnej / przedniej

- niepoprawne działanie ładowania przewodowego / bezprzewodowego

- niepoprawne działanie wejścia słuchawkowego

- niepoprawne działanie wibracji

- wszelkie wady wynikające z przyczyn tkwiących w produkcie

 

REKLAMACJA NA PODSTAWIE 12 MIESIĘCZNEJ GWARANCJI - JAK TO ZROBIĆ?

 

Twój iPhone nie działa poprawnie? Paczka odebrana ale widzisz niezgodności w Twoimi sprzęcie? Nie jesteś pewien czy iPhone działa tak jak powinien?  Żaden problem, skorzystaj z 12 miesięcznej gwarancji liczonej od daty zakupu na fakturze.

 

Pamiętaj, że gwarancji ani reklamacji nie podlegają: uszkodzenia mechaniczne (zbicie, wygięcie, rozlanie ekranu, zużycie mechaniczne typu rysy i otarcia), zużycie elementów eksploatacyjnych (porty, bateria, głośniki), następstwa zalania/ kontaktu z cieczą. Ingerencja serwisów zewnętrznych (poza iCentrum) / uszkodzenie lub usunięcie plomb gwarancyjnych wpłynie na negatywne rozpatrzenie reklamacji.

 

Jak to zrobić?

 

1. Powiadom nas mailowo o reklamacji

2. Pobierz i dokładnie wypełnij formularz wysyłki

 

FORMULARZ DO POBRANIA - KLIKNIJ TUTAJ

 

3. Bezpieczenie zapakuj i wyślij paczkę dowolnym kurierem do naszego salonu:

 

iCentrum

ul. Oławska 5

50-123 Wrocław

tel. 794 724 532

[email protected]

 

4. Oczekuj kontaktu telefonicznego ze strony naszego zespołu serwisowego. Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni od daty odbioru przesyłki.

 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY - ZWROT TOWARU W TERMINIE 14 DNI OD JEGO ODBIORU

 

Odstąpienie od umowy zawartej na odległość możliwe jest w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki z iPhonem. Jak to zrobić?

 

1. Powiadom nas mailowo o odstąpieniu od umowy

2. Pobierz i dokładnie wypełnij formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość

 

FORMULARZ DO POBRANIA - KLIKNIJ TUTAJ

 

3. Bezpieczenie zapakuj i wyślij paczkę dowolnym kurierem do naszego salonu:

 

iCentrum

ul. Oławska 5

50-123 Wrocław

tel. 794 724 532

[email protected]

 

4. Oczekuj przelewu zwrotnego na konto (w przypadku płatności pobraniowej lub przelewem tradycyjnym) lub zwrotu tym samym środkiem płatności, który użyty był przy zamówieniu (np. PayU, AutoPay przelew online, BLIK). Zwrot nastąpi w ciągu 14 dni od daty odbioru przez nas przesyłki.

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium